نوشته شده توسط : hiwebex

در دنیای امروز به سبب پیشی گرفتن تبلیغات اینترنتی بر سایر روش های تبلیغات, رقابت سختی میان یک سایت پزشکی با دیگر سایت ها در این زمینه, صورت گرفته است. موتور های جستجو در کسری از ثانیه بهترین و متناسب ترین نتایج را در اختیار کاربران قرار می دهند. جامعه پزشکی هم با راه اندازی وب سایت های پزشکی از این تغییر روند بی نصیب نمانده است. بسیاری از بیماران برای انتخاب پزشک مورد نظر خود اینترنت را بستر بسیار مناسبی می دانند. کاربران, بیوگرافی و توانایی های پزشک و هم چنین تخصص پزشک خود را از میان انبوه وب سایت های پزشکی جستجو می کنند و به انتخاب پزشک مورد نظر و برقراری ارتباط با مطب یا کلینیک از طریق وب سایت های پزشکی مبادرت می ورزند.

اما سوالی که مطرح می شود این است که وب سایت های پزشکی مختلف باید حاوی چه اطلاعاتی باشند و چه اطلاعاتی را به بیماران و افراد تحت معالجه ی خود ارائه دهد؟

ویژگی های طراحی سایت پزشکی

در طراحی سایت پزشکی طراحی ظاهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طراحی سایت پزشکی, باید در مسائل گرافیکی و سئو خیلی قوی طراحی شده باشد. کاربران با ورود به وب سایت پزشکی باید با خدمات آن پزشک یا کلینیک و درمانگاه رو به رو شوند و بتوانند به راحتی با سایت ارتباط برقرار کنند. طراحی سایت پزشکی باید به گونه ای صورت بگیرد که امکانات اصلی آن مانند رزرو وقت, معرفی خدمات, منو های سایت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن وب سایت پزشکی, به درستی در کنار هم قرار بگیرند. امکان ثبت ژورنال های پزشکی در وب سایت, مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی نیز می تواند در بهتر شدن طراحی سایت های پزشکی کمک شایانی بنماید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی , سایت پزشکی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: